بوشهر - رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، جمعیت استان را یک میلیون و ۱۸۴ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۷۹۶ هزار نفر در این انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند.

محمد تقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر تلاش‌های خوبی از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت صورت گرفته و مراحل مختلف انتخابات طبق برنامه در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور در استان بوشهر فراهم شده است، خاطرنشان کرد: امید می‌رود در ۲۸ خردادماه امسال انتخابات کم حاشیه و بدون مشکلی را پیش‌رو داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر حضور حداکثری و قانون‌مداری را از مهمترین اصول برگزارکنندگان انتخابات دانست و بیان کرد: انتخابات پیش رو در استان بوشهر با حضور ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

وی جمعیت استان بوشهر را یک میلیون ۱۸۴ هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۷۹۶ هزار نفر در این انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند که شامل ۴۷۹ هزار نفر در شهرها و ۳۱۷ هزار نفر در روستاها است.

ایرانی با اشاره به اینکه تبلیغات این دوره از انتخابات در فضای مجازی انجام می‌شود، ادامه داد: تمام تلاش مجریان بر برگزاری انتخاباتی قانونمند، آزاد، بی‌طرفانه و با حفظ امانت‌داری و در تراز انقلاب اسلامی است.