بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر از حیث فرهنگی از ظرفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است و می‌تواند به الگوی مناسبی در سطح کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در وبینار بررسی برنامه‌های فرهنگی - تبلیغی استان بوشهر اظهار داشت: نگاه تحول‌آفرین سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف تمدنی، بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: حرکت انجام شده یک تحول بر مبنای مطالبات جامعه هدف و نگاه آمایشی به جغرافیای مورد نظر است که با بررسی‌های دقیق انجام شده است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: استفاده از نقاط قوت، رفع نقاط ضعف و با یک برنامه‌ریزی دانشی و موضوعیت اشرافی و نظارت کارآمد انجام شده و منشأ حرکت خوبی است.

وی با اشاره به ظرفیت فوق‌العاده استان بوشهر در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و حتی حوزه علم و فن‌آوری تصریح کرد: بوشهر از حیث فرهنگی از ظرفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: با برنامه‌ریزی‌های مناسبی نظیر همین برنامه‌ای که مدیرکل تبلیغات بوشهر ارائه کرد و پشتیبانی مناسب و اشراف و نظارت بالاتر و تسریعی که در انجام کارها انجام می‌گیرد، می‌تواند به الگوی مناسبی در سطح کشور تبدیل شود.

وی تصریح کرد: مردم بوشهر، روحانیت استان و فعالان فرهنگی از جهت استعداد فوق‌العاده، اما نیازمند سازماندهی و مدیریت یک حرکت صحیح در صراط مستقیم هستند و خیلی از این مسیرها رفته شده است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: به سازمان تبلیغات اسلامی تبریک می‌گویم که نگاه تحول‌آفرین بر اساس دانش، با فرهنگ قرآنی و معرفی و ارائه الگوهای معرفتی اسلامی را دنبال می‌کند که برای رسیدن به اهداف تمدنی از نظر فرهنگی کار خیلی بزرگی است.