اصفهان – فرماندار اصفهان گفت: شفافیت مبتنی بر قانون در عملکرد و شعارهای انتخاباتی در دستور کار کاندیداهای شورای شهر اصفهان قرار گیرد.

حسین سیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم شفافیت در عملکرد مسئولان اظهار داشت: همه مسئولان باید همواره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند، خط قرمزها را بشناسند و از این خطوط عبور نکنند.

کاندیداها برای خدمت به مردم به میدان بیایند

وی با اشاره به انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نیز ابراز داشت: بهتر است همه کاندیداها برای خدمت به مردم به میدان بیایند و طرح‌ها و برنامه‌هایی که ارائه می‌شود در راستای کمک به توسعه شهر و کشور باشد.

فرماندار اصفهان در خصوص شفافیت و صداقت در شعارهای کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ نیز افزود: در این زمینه باید رفتار و کردار مبتنی بر آنچه در قانون اعلام شده باشد.

برخی شفافیت را سلیقه‌ای تعریف می کنند

وی تاکید کرد: برخی شفافیت را سلیقه‌ای تعریف می‌کنند و بر اساس آن عمل می‌کنند و بارها مشاهده شده است که رفتار آنها مغایر با شفافیت اعلام شده در قانون است.

سیستانی تاکید کرد: از همه کاندیداهای این دوره از انتخابات درخواست داریم در چارچوب قانون فعالیت خود را ادامه دهند و از قانون عدول نکنند.

جنبش «ازما» ابزار خوبی برای محک زدن کاندیداهای شورای شهر

وی در خصوص جنبش «ازما» خبرگزاری مهر مبنی بر سنجش میزان شفافیت شعارهای انتخاباتی و عملکرد کاندیداهای شورای شهر نیز ادامه داد: در بسیاری از موارد رسانه‌های رسمی بهترین ابزار برای معرفی برنامه‌های کاندیداها برای انتخابات هستند و این ابزار تأثیرگذار می‌تواند سندی باشد بر صحت و سقم اظهارات کاندیداها، از این رو از همه کاندیداهای شورای شهر در ششمین دوره دعوت می‌شود در این جنبش همکاری کنند.