عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای ملت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» مخدوش شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «خلیل الحیه» عضو ارشد «حماس» در سخنانی گفت: نبرد شمشیر قدس، قدرت و صلابت مقاومت و ضعف و ناتوانی دشمن صهیونیستی را نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی افزود: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای ملت فلسطین در زمینه وحدت یا پیروزی در نبرد قدس مخدوش شود هدف مقاومت آزادسازی فلسطین است و به کسی اجازه نمی‌دهیم این ملت را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

الحیه اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی طرف‌های داخلی و منطقه‌ای درصدد از بین بردن دستاوردهای نبرد شمشیر قدس هستند. ازسرگیری بازداشت‌های سیاسی و همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی تنها با هدف ضربه زدن به وحدت ملی پس از نبرد شمشیر قدس صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز تصریح کرد: اجازه باج‌خواهی از غزه در پرونده بازسازی این منطقه را نخواهیم داد. خواسته ما توقف تجاوزات اشغالگران علیه قدس و منطقه شیخ جراح، پایان محاصره غزه و بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنگ است، در غیر این ‌صورت آتش بس شکسته خواهد شد.

الحیه در ادامه گفت: دشمن صهیونیستی می‌خواهد از مسأله اسرا برای تحقق اهداف حزبی خود استفاده کند و جدیتی برای پیشبرد این پرونده ندارد. ما برای انجام عملیات مبادله اسرا آماده هستیم، البته به شرطی که طرف صهیونیستی برای آن جدیت داشته باشد.