تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به اخطار قطع برق به ۲۲۲ دستگاه دولتی گفت: برق ادارات پرمصرف و مشمول اخطار پایتخت در صورت بی توجهی قطع می شود.

غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی تمام تلاش و سعی در خصوص کارکنان ادارات بر این بوده که پروتکل‌های بهداشتی با اجرای تمهیدات اعم از اعمال دورکاری، تغییر ساعات کاری و لغو طرح ترافیک به بهترین شکل ممکن رعایت شود اظهار داشت: طبق آمار و برآوردهای صورت گرفته میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ادارات استان تهران ۷۵ درصد است.

عباس پاشا با بیان اینکه طبق دستورات ابلاغ شده ساعت کاری کارکنان همچنان از ۷ صبح تا ۱۳ تعیین شده و این ابلاغیه تا پایان مردادماه اجرایی خواهد بود گفت: وضعیت دورکاری در ادارات نیز همچنان ۷۰ درصد در ادارات عادی و ادارات با کارهای ضرور ۵۰ درصد معین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان داشت: تأکیدات ویژه ای درباره رعایت مصرف برق به ادارات و دستگاه‌های دولتی داشته‌ام و در این راستا به ۲۲۲ دستگاه دولتی که الزامات الگوی مصرف برق را رعایت نمی‌کردند، اخطار قطع برق داده شده که در صورت عدم رعایت، برق این دستگاه‌ها قطع خواهد شد.