زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی در رشته‌های «مدرسی معارف اسلامی» و «توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی» (ورودی مهرماه ۱۴۰۰) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی در رشته‌های «مدرسی معارف اسلامی» و «توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی» (ورودی مهرماه ۱۴۰۰) برادران و خواهران می‌بایست پس از آماده کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ به سامانه ثبت‌نام غیرحضوری دانشگاه معارف اسلامی (گلستان) مراجعه و مدارک لازم را مطابق با فایل راهنما، بارگذاری و اطلاعات مورد نظر را تکمیل کنند.

بدیهی است عدم مراجعه و بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان)، در تاریخ مقرر، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و فرد بعدی جایگزین خواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد بود.

پذیرفته شدگان از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیداً خودداری کنند، دانشگاه تا ۵ شهریور ۱۴۰۰ تعطیل است پذیرفته شگان در صورت داشتن هر گونه سوال یا درخواست، از این تاریخ به بعد تماس حاصل کنند.

ثبت‌نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت‌نام نهایی منوط به اعلام نظر نهایی گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و احراز سایر شرایط است.

شروع کلاس‌ها، از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ است و عدم حضور دانشجو در کلاس (حضوری یا مجازی، مطابق با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا)، غیبت محاسبه خواهد شد. پذیرفته شدگان برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.