کرمانشاه- معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به مراجعه مردم برای گرفتن سی تی اسکن گفت: سی تی اسکن تنها با تجویز پزشک در این شهرستان انجام می‌شود.

محسن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: ۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان این شهرستان بستری بوده که بیش از ظرفیت بیمارستان است.

وی با بیان اینکه کادر درمان همچنان با ایثار و فداکاری در تلاش برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی است، افزود: سی. تی. اسکن فقط برای بیمارانی که مشکل تنفسی داشته یا اکسیژن خون آن‌ها کمتر از ۹۰ بوده یا با تشخیص پزشک برای افرادی که تب دارند، انجام می‌شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: مردم بدون تجویز پزشک برای گرفتن سی. تی. اسکن مراجعه نکنند، زیرا که در صورت تشخیص پزشک متخصص سی. تی. اسکن از آن‌ها گرفته می‌شود.

مرادی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب در صورت افزایش تعداد مبتلایان نیازمند بستری مجبور به اعزام بیماران به شهرستان‌های مجاور است.

وی با اشاره به وجود ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز و تعداد قابل قبول کپسول‌های اکسیژن در شهرستان سرپل ذهاب گفت: به زودی یک دستگاه اکسیژن‌ساز دیگر به بیمارستان این شهرستان اضافه می‌شود تا مشکلات این بخش به صورت کلی رفع شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: تزریق واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهترین راه برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است که باید مردم استقبال بیشتری نسبت به واکسیناسیون علیه این ویروس داشته باشند.