اصفهان - جانشین هوانیروز ارتش آخرین پرواز خود را در گردان شینوک پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان انجام داد و با خواندن نماز شکر با این گردان خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم خلبان علی عفیف، جانشین هوانیروز ارتش آخرین پرواز خود را در دفاع از عزت و اقتدار میهن اسلامی به انجام رساند و پس از فرود، در جمع خلبانان گردان سنگین نیروبر رزمی شینوک، نماز شکر به جای آورد و سپس به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی یاد و خاطره شهدای عزت ساز و حماسه آفرین هوانیروز را گرامی‌داشت و گفت: هرچه داریم از برکت حماسه سازی‌های شهدایمان است و پس از آن از حماسه سازی مردان مردی است که سال‌ها همرزم و هم‌پرواز شهدا بودند و در خلق صحنه‌های خدمت، آماده ایثار و شهادت بودند.

جانشین هوانیروز ارتش رهنمودهای امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و حمایت‌های امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را در سال‌های مدیریتش در هوانیروز ستود و از آنان تقدیر کرد.

گفتنی است سرتیپ دوم خلبان علی عفیف، جانشین هوانیروز ارتش در طول ۳۴ سال پرواز قهرمانانه در رتبه‌های مختلف پروازی، سلسله مراتب مدیریت را در رتبه‌های مختلف از جمله جانشینی و سپس فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش (اصفهان) و سپس جانشینی هوانیروز ارتش طی کرد و در طی این سال‌ها نقش مؤثر و ماندگاری در افزایش توان رزمی هوانیروز و نیز تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص ایفا کرد.

اقدامات مؤثر و ماندگار او در حاضر به کاری هوانیروز در خدمت به مردم در صحنه‌های مختلف از صفحات درخشان سال‌های خدمت این فرمانده خوشنام هوانیروز ارتش است.

گفتنی است در آئین آخرین پرواز این فرمانده سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی و سرتیپ دوم خلبان محمود علیفام، فرمانده مرکز آموزش هوانیروز حضور داشتند.