رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران به وقوع تخلفات در مناطق و سازمان‎‌ها در شهرداری تهران اشاره کرد و با اعلام شماره تماسی خواستار اعلام تخلفات از سوی شهروندان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وقوع تخلفات در مناطق و سازمان‎‌ها در شهرداری تهران متذکر شد و اظهار کرد: در روزهای اخیر متأسفانه خبرهای متفاوتی از وقوع تخلفات برجسته در بعضی از مناطق و سازمان‌های شهرداری که همچنان در ید اختیار مدیران فاسد است، توسط شهروندان و پرسنل خدوم شهرداری گزارش شده است.
وی افزود: لذا بدین وسیله لازم می‌بینم که این تذکر را جهت سرعت بخشی به تغییرات و برخورد قاطعانه با تخلفات به مدیریت شهری بدهم و هشدار بدهم که علم به تغییر بعضی مدیران باعث بی تفاوتی به رفتارهای دقیقه نود آقایان نشود.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین از این تریبون استفاده می‌کنم و به همه شهروندان و همکاران عزیزم در شهرداری تهران و سایر نهادهای مستقر در شهر عرض می‌کنم که لازم است حرکتی انقلابی و جهادی جهت مقابله با فسادهای سازمان یافته از درون سیستم مدیریت شهری آغاز شود و پرسنل خدوم، شریف و زحمتکش شهرداری تهران که با علم، پشتکار و دلسوزی شبانه روز خود را وقف خدمت به شهروندان پایتخت کرده‌اند باید آتش به اختیار در مقابل این گونه رفتارهای افراد قلیلی که به هویت شهرداری تهران ضربه می‌زنند بایستند و از منزلت و آبروی بیش از ۶۰ هزار پرسنل این سازمان صد ساله دفاع کند.

صادقی تصریح کرد: همچنین لازم است شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به راه اندازی سامانه‌ای تحت عنوان سامانه "کشف فساد"جهت دریافت اخبار و کشف پیام‌های مرتبط با موضوع تخلفات اقدام نمایند و تا زمان راه اندازی این سامانه اعلام می‌دارد که همکاران عزیز شهرداری و مردم شریف می‌توانند موضوعاتی از قبیل ترک فعل، صدور دستورات خلاف قانون، باند بازی، تغییر کاربری، واگذاری املاک به صورت بلند مدت به افراد و مجموعه‌های خاص، موافقت با تغییر و تخریب باغات، دریافت رشوه، استخدام نیرو خلاف بخشنامه‌ها، ارتشا و … را به بنده اطلاع داده، موارد را با تمام قوا و در اسرع وقت از طریق شورای اسلامی شهر و سایر نهادهای مربوطه پیگیری و گزارشش را به سمع و نظر شهروندان برسانم. برخورد با فساد می‌بایست از حالت نمایشی خارج شده و سریع‌السیر اتفاق بیافتد و بی واسطه به اطلاع مسئولین برسد به همین دلیل بنده شماره‌ای را منتشر می‌کنم.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: همکاران محترم شهرداری و همشهریان عزیز می‌توانند پیام‌های خود را از طریق ارسال پیامک یا از طریق شبکه‌های مجازی داخلی و مرسوم به شماره ۰۹۳۹۹۸۰۳۰۰۹ برای بنده ارسال کنند.