علی مجاور شیخان به عنوان یکی از حامیان تولید داخلی با تکیه بر نیروی متخصصان جوان از راه اندازی کسب و کارها و کارگاه‌های تولیدی خبر می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت آینده روشن در زمینه راه اندازی کارگاه‌های تولید شوینده اعم از شوینده‌های کارواش، محلول‌های خودرویی و شوینده‌های خانگی فعالیت می‌کند. مجموعهٔ آینده روشن افتخار دارد با تکیه بر نیروی متخصصین جوان خود حامی تولیدکنندگان داخلی و ارائه دهندهٔ خدمات جهت راه اندازی کسب و کارهای مرتبط با تولید باشد. شما می‌توانید در کمترین زمان و با سرمایه نه چندان زیاد کارگاه تولیدی خود را راه اندازی کنید و به یک درآمد ایده آل برسید.

علی مجاور شیخان، مدیرعامل مجموعه آینده روشن است. او به مهمترین سوالات درباره شرایط راه اندازی یک کسب وکار پرسود توضیحاتی را ارائه می‌کند که در ادامه می‌خوانید.

۱. حداقل سرمایه برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی چقدر است؟

مجموعهٔ آینده روشن به مشتریان خود کمک می‌کند تا با هزینهٔ حداقل ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان یک کارگاه تولیدی راه اندازی و در زمان کوتاه به درآمد حداقل ۱۰ تا ۱۵ میلیون دست پیدا کنند.

۲. کیفیت محصولات تولید شده توسط مشتریان به چه صورت است؟

همکاران ما در بخش فنی با همکاری مهندسین و متخصصین شیمی مجموعه توانسته‌اند فرمولاسیونی را طراحی کنند که از لحاظ کیفیت قابلیت رقابت با تمامی برندهای وارداتی را دارد و از لحاظ قیمت به مراتب پایین‌تر از برندهای موجود در بازار است.

۳. آیا این کار نیاز به دانش فنی یا مدرک خاصی هم دارد؟

مجموعهٔ آینده روشن تمامی آموزش‌های لازم برای تولید محصولات و نحوهٔ کار با دستگاه‌ها را به صورت کاملاً حضوری و رایگان به مشتریان خود ارائه می‌کند و در تمام مدت زمان همکاری با مجموعه، همراه مشتریان خود خواهد بود. بنابراین مشتریان برای راه اندازی کارگاه تولیدی خود نیازی به دانش فنی خاصی ندارند.

۴. از زمان عقد قرارداد تا شروع کار چه مقدار زمان لازم است؟

مدیریت مجموعهٔ آینده روشن تاکید دارد شروع کار مشتریان خود در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و بعد از عقد قرارداد طی بازهٔ ۱۰ تا ۱۵ روزه تمامی تجهیزات و مواد اولیه را به دست مشتریان خود برساند.

۵. برای شروع کار چه باید کرد؟

متقاضیان و مشتریان ما بعد از ارتباط با مجموعه به صورت تلفنی یا از طریق واتساپ توسط کارشناسان مجموعه راهنمایی می‌شوند و بعد از استعلام ظرفیت شهر مشتریان زمانی را برای عقد قرارداد معین می‌کنند.

لازم به ذکر است مجموعهٔ آینده روشن برای حفظ سلامتی مشتریان و پیشگیری از بیماری کرونا شرایط عقد قرارداد غیر حضوری را هم فراهم نموده و مشتریان ما می‌توانند بدون مراجعهٔ حضوری قرارداد به همراه سفارشات خود را دریافت کنند.