سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه واقع در خانی آباد و مصدومیت یک نفر در پی این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۶:۵۴ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان واقع در محله خانی آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی در مدت زمان کوتاهی خود را به محل حادثه رساندند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند در یک ساختمان سه طبقه بر روی پشت بام به وسعت ۱۵۰ متر با سازه‌های نامناسب ورق‌های شیروانی و پروفیل‌های فلزی یک بخش انبار مانند را درست کرده بودند که مقداری وسایل ضایعاتی را در حجم زیاد و نامنظم چیده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند این بخش کاملاً شعله ور بود چون روی پشت بام بود از فواصل دور قابل مشاهده بود.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان عملیات را شروع کرده و یک نفر که بر روی پشت بام در محاصره آتش قرار گرفته بود تقاضای کمک می‌کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی فرد را نجات دادند.

وی اظهار کرد: پس از آن آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش در ساختمان شدند همچنین عملیات جست وجو در ساختمان را آغاز کردند.

ملکی گفت: چندین نفر هم در واحدهای داخلی بودند که خارج شدند و خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم اما چون سقف‌ها در پی این آتش سوزی تخریب شده بود آتش نشانان همچنان مشغول عملیات لکه گیری هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تا به این لحظه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و عملیات لکه‌گیری با موفقیت انجام شده است.