بابل - برنامه‌های هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی مازندران به‌مناسبت روز پرستار، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار سلیمانی تشریح و اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان مازندران، به منظور تشریح برنامه‌های قرآنی در ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شامگاه سه شنبه در سالن شهدای تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، اعضای هیئت اندیشه ورز با حضور در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از کادر درمان اعم از پزشک و پرستار و پرسنل درمانی که دارای رتبه‌های قرآنی بوده و فعال قرآنی هستند تجلیل به عمل آورند.

همچنین مقرر شد همایش رؤسای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان‌های استان مازندران به منظور تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه و ابلاغ برنامه‌های فصل زمستان برگزار شود.

گفتنی است، هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان مازندران به صورت ماهانه و با حضور ۱۵ نفر از اعضا در اداره کل برگزار و درباره توسعه فعالیت‌های قرآنی بانوان بحث و تبادل نظر و برای اجرا به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

اکنون در همه شهرهای استان مازندران هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی تشکیل شده و این هیئت در شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در اجرای برنامه‌ها قرآنی ویژه بانوان مشارکت دارند.