بیرجند-نماینده بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به اینکه جوانان مخترع و فناور در حوزه بازاریابی نیاز به حمایت دارند، گفت: راه مقابله با دسیسه دشمن همین ایده پردازی‌ها و نوآوری‌های جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار جمعه شب در بازدید از نمایشگاه علم و فناوری خراسان جنوبی و در جمع شرکت کنندگان و دست‌اندرکاران نمایشگاه اظهار کرد: تنوع در نوع محصولات اختراع شده و سن مخترعین از ویژگی‌های خاص نمایشگاه است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به اینکه از منظر دینی یک ساعت تفکر برتر از هفتاد سال عبادت است، بیان کرد: این جملات نشان دهنده اهمیت اختراع و پژوهش با پیشینه فکری دارد.

خسروی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم کسی بر کشور ما سلطه نداشته باشد باید از نظر علمی پیشرفت کنیم، افزود: راه حل مقابله با دسیسه دشمن همین ایده پردازی‌ها و نوآوری‌های جوانان ما است.

وی با اشاره اینکه شروع خوبی در حوزه اختراع و فناوری در خراسان جنوبی داشته‌ایم که باید ادامه یابد، گفت: نیاز است از نظر مالی و بازاریابی جوانان مخترع را یاری دهیم.
نماینده بیرجند. درمیان و خوسف با بیان اینکه هم افزایی بین جوانان مخترع و نوآور یکی از مسائل بسیار مهم است، گفت: ما در مجلس نیز آماده هر گونه همکاری با این جوانان عزیز هستیم و مشکلات آنان را به دستگاه‌های اجرایی و مدیران انعکاس می‌دهیم.

خسروی یادآور شد: ما زمانی می‌توانیم به معنای واقعی با استکبار مقابله کنیم که از نظر علمی‌و اقتصادی رشد کرده باشیم.