مراسم یادبود محمدسعید جباری، مجاهد انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه چهارشنبه اول دی‌ماه در تالار سوره مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادبود فعال عرصه فرهنگ و رسانه «محمدسعید جباری»، با اهداء نشان سعید و آیین رونمایی از کتاب «دوم شخص مفرد» اثر «محمدرضا شرفی خبوشان» روز چهارشنبه اول دی‌ماه ساعت ۱۸ در تالار سوره مهر حوزه هنری با حضور خانواده، مهمانان و چند نفر از اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

سیدرضا کاظمی دبیر برنامه «روایت سعید» درباره هدف از اجرای این برنامه گفت: این مراسم فقط یادبود از یک نفر نیست، بلکه معرفی مسیر و راهی است که آقا سعید در زمان حیاتش در عرصه علمی و فرهنگی سپری کرد. به نوعی جهاد تبلیغی در مستندسازی، حوزه خبر و اطلاع‌رسانی بود. آثاری که او از خودش به جای گذاشت بیشتر از زمان حیاتش بوده است.

وی در ادامه از محتوای مراسم یادبود توضیح داد: این برنامه با دو رویکرد معرفی فعالیت‌های سعید جباری با رونمایی کتابی به نام «دوم شخص مفرد» نوشته محمدرضا شرفی‌خبوشان از انتشارات «صاد» و اهداء «نشان سعید» با هدف تقدیر از فعالان عرصه فرهنگی برگزار می‌شود، در پایان هم تقدیر از خانواده او، سخنرانی جمعی از مهمانان و مسئولین خواهد بود.

دبیر مراسم «روایت سعید» از مشارکت مراکز و نهادهای مربوطه در برگزاری این مراسم خبر داد و گفت: این مراسم با مشارکت حوزه هنری، مجموعه سپهر اسلامی، سفیرفیلم، رسانه خبری اجتماعی سپهر و نشر «صاد» برگزار می‌شود.

«محمدسعید جباری» فارغ‌التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران، از مؤسسین «سفیر فیلم» و مدیرعامل خبرگزاری «نسیم آنلاین»، مدیر مسئول پایگاه خبری «نود اقتصادی» در سن ۳۳ سالگی در عصر پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.