خرمشهر- امام جمعه خرمشهر، لازمه الگو برداری از سردار سلیمانی را داشتن روحیه سلحشوری و فدا کردن همه چیز در راه ولایت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور عصر امروز در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی بیان کرد: امروز روز جدیدی برای ایجاد موج جدید برای تحقق آرمان‌هاست که بر اساس ولایت پذیر و ولایت مداری است.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم ولایت مدار و ولایت پذیر باشیم باید نسبت به ولی تعهد داشته باشیم و شرط آن روحیه سلحشوری و شهادت طلبی و هزینه کرد در راه ولایت است، افزود: باید در راه ولایت همه چیز را در طبق اخلاص گذاشت.

امام جمعه خرمشهر بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا برای تحقق این اهداف تاکید کرد و گفت: این گردهمایی‌ها صرفاً دورهمی نیست بلکه این اعلام آمادگی برای انجام وظیفه تحقق آرمان شهید است و یکی از کارهایی که باید همیشه انجام دهیم برقراری ارتباط قلبی با شهداست که به ما مدد می‌دهند.

حجت الاسلام عادل پور افزود: این مراسم برای آن است که یاد شهدا گرامی داشته شوند، آرمان‌ها را شناخته و برای تحقق آرمان‌ها عهد و میثاق بسته شود.

وی در ادامه سردار سلیمانی را حجت خدا و مشعل راه ما برای پیدا کردن مسیر و کتب خواند و گفت: خدا را شاکریم که با چنین انسان‌هایی آشنا شدیم و لطف الهی شامل ما شده است که انسان‌های والا مقامی همچون حاج قاسم را به ما معرفی کرد که همتراز یاران اباعبدالله است.