بندرعباس - معاون عمرانی فرماندار بندرعباس گفت: در پی بارندگی های اخیر و سیلاب، راه ارتباطی ۷۰ روستای این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کناری با اعلام اینکه حجم بارندگی‌ها در روستاهای این شهرستان بسیار بالا بوده است افزود: به همین دلیل و با سرریز شدن سدهای شمیل و نیان و جاری شدن سیلاب راه روستایی ۷۰ روستا مسدود شده است.

وی طی بازدید از روستاهای بخش شمیل و بررسی میدانی از روستاهای این بخش خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم ورودی آب به سد شمیل و نیان و سرریز شدن این حجم زیاد قطعاً خسارت‌های بیشتری به راه‌های ارتباطی روستاها و کشاورزی و منازل مسکونی وارد خواهد شد.

معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های امدادرسان و مرتبط در حال آماده باش کامل هستند یادآور شد: با وجود بارندگی‌ها در حال کمک به برقراری ارتباط روستاها هستیم.

کناری با اعلام اینکه هنوز از میزان خسارت بارندگی‌ها اطلاعات دقیقی در دست نیست افزود: با همکاری بخشداران، دهیاران و مردم منطقه در حال بازگشایی راههای ارتباطی روستاها هستیم که امیدوارم با فروکش کردن بارندگی‌ها بتوانیم در کمترین زمان نسبت به بازگشایی راههای ارتباطی روستاها اقدام کنیم.