معاون خواهران ستاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد: ابلاغیه‌های راهیان نور ۱۴۰۰ به دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمی معاون خواهران ستاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از ارسال ابلاغیه‌های راهیان نور ۱۴۰۰ به دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور خبر داد و گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی موجود کشور اعزام دانشجوها به صورت حداقلی و متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا و طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای صرفاً اعزام دانشجویانی امکان‌پذیر است که حداقل سه دوز واکسن تزریق کرده و کارت واکسن را به همراه خود داشته باشند.

وی افزود: ستاد راهبری بسیج دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در نظر دارد که پس از دو سال دوری دانشجویان از مناطق عملیاتی و فضای راهیان نور، دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را به مناطق عملیاتی اعزام کند تا (طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر بابرکت بودن راهیان نور و لزوم تلاش برای جلوگیری از به فراموشی سپردن دفاع مقدس و خاطرات آن دارند)، حال و هوای معنوی و زندگی‌ساز شهدا در جامعه به خصوص در بین قشر نخبگان دانشگاه گسترش پیدا کند.

معاون خواهران ستاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد: غیبت دانشجویان شرکت‌کننده در این اردو موجه خواهد بود و بسیج دانشجویی دانشکده و آموزشکده‌ها موظف‌اند لیست دانشجویان اعزامی را از سامانه قرارگاه راهیان نور دریافت و به آموزش واحد مربوطه جهت اصلاح حضور و غیاب تحویل دهند.