خرم‌آباد- معاون وزیر کشور از فروش ماشین آلات عمرانی، خدماتی و ... به شهرداری‌ها با قیمت مناسب از سوی سازمان اموال تملیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد شامگاه دوشنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان با حضور وزیر کشور با اشاره به موضوع ارزش افزوده در شهرداری‌ها اظهار داشت: قانون گذار باید کمک کند تا این امر اصلاح شود.

وی با اشاره به موضوع ماشین آلات و تجهیزات شهرداری‌ها عنوان کرد: متأسفانه در جریان سیلاب سال ۹۸، اکثر ماشین آلات و تجهیزات شهرداری‌های استان دیدم که فرسوده و ناکارآمد بودند.

معاون وزیر کشور با اشاره به پیگیری‌های مستمر وزیر کشور برای تأمین تجهیزات و ماشین آلات شهرداری‌ها گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزیر کشور، قرار داد خریداری دو هزار دستگاه اتوبوس منعقد شد، بیشتر این اتوبوس‌ها برای شهرهای بزرگ و میانی است.

جمالی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در هیئت دولت مصوب شده که اموال تملیکی را برای شهرداری‌ها با قیمت فوق العاده مناسب اختصاص دهیم افزود: مدیرعامل سازمان اموال تملیکی اعلام کردند که این مصوبه به آنها ابلاغ شده و شهرداران می‌توانند برای دریافت ماشین آلات عمرانی، خدماتی، مقابله با بحران و… با قیمت فوق العاده نازل به سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

وی بیان داشت: شهرداران در اسرع وقت اقدام به خریداری این ماشین آلات و تجهیزات کنند.