خرم‌آباد- سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم بسیج تمام امکانات برای تحقق شعار سال تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود کریمی بیرانوند در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شعار سال در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تمام امکانات و ظرفیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بسیج می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: توجه ویژه به موضوع شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت‌ها و رفع چالش‌های استان در حوزه تولید و بازار کار می‌تواند در ایجاد فرصت‌های شغلی مؤثر باشد.

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به متغیرهای اصلی حوزه تولید اشاره کرد و گفت: انسجام در برنامه ریزی، تصمیمم گیری درست و تأمین مالی مناسب برای واحدهای اقتصادی و طرح‌های دانش بنیان و همچنین توجه به بازار کار در حوزه کار و تولید استان منجر به اشتغال آفرینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیست بوم ملی اشتغال بر مبنای یک خلأ همیشگی در حوزه اشتغال و کسب و کار کشور بنا شده است، اظهار کرد: تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود به خصوص هلدینگ های اقتصادی برای سرمایه گذاری در استان به کار خواهیم بست.