کرمانشاه- با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه با حضور محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی آئین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سالن وحدت شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات بهرام فاضلی زاد تقدیر و قدردانی شد و علی صفدری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.

علی صفدری در این مراسم با تبریک سال جدید و روز جهانی تئاتر و هنرهای نمایشی، اظهار کرد: تئاتر بخشی از دایره گسترده هنر بوده و انتظار می‌رود با تلاش هنرمندان و اهالی تئاتر این بخش در استان کرمانشاه رونق بیشتری پیدا کند.

وی افزود: رشد و پیشرفت و امید به آینده بستری است که فرهنگ نام دارد و نقطه تمرکز همگان بروی همین موضوع است و در زمان‌های گوناگون تهاجم‌هایی به عرصه سیاسی، نظامی و … وارد شده اما فرهنگ عرصه‌ای بوده که همواره مورد هجمه قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری فرهنگ به منزله هوا و کالبد یک جامعه بیان شده و امید به آینده جامعه و مردم آن در دستان اهالی فرهنگ و هنر قرار دارد.

صفدری عمق بخشی و رشد و توسعه هنر با تلاش و همکاری هنرمندان استان کرمانشاه در اولویت برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت چرا که رهبر معظم انقلاب استان کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی معرفی کردند.

وی خاطر نشان کرد: اساتید و هنرمندان بزرگی همچون آیت الله مرتضی نجومی (ره)، استاد کلهر و یدالله بهزاد و سایر اساتید برجسته در استان کرمانشاه زندگی کرده و می‌کنند و آنها پرچمداران فرهنگ و هنر در استان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: با همکاری اهالی فرهنگ و رسانه هدف اصلی که تربیت نسل جوان متعهد انقلابی را در پیش خواهیم گرفت تا بتوانیم باز هم چهره‌های ماندگاری را به کشور تحویل دهیم.