اصفهان - رئیس امور رفاهی و پشتیبانی آموزش وپرورش اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۱۳۷ هزار و ۲۰۰ نفر در مدارس استان اصفهان اسکان یافته‌اند.

علیرضا عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۱۳۷ هزار و ۲۰۰ نفر در مدارس استان اصفهان اسکان یافته‌اند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان اصفهان پذیرای مسافران نوروزی است، ابراز داشت: تاکنون هیچ مسافری برای اسکان در مدارس با مشکل مواجه نشده است و ظرفیت مورد نیاز برای پذیرش مسافران وجود داشته است.

نگاه اقتصادی به اسکان مسافران در مدارس نداریم

رئیس امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان با تاکید بر اینکه برای اسکان مسافران در مدارس نگاه اقتصادی نداریم، گفت: به جرأت می‌توان گفت هزینه دریافتی از فرهنگیان و دیگر اقشار در مدارس کمتر از هزینه پارکینگ خودروها است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا ۲۰۰ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در شهر اصفهان تجهیز و آماده شده بود، افزود: با توجه به حجم بالای ورود مسافران به اصفهان در روز اول عید به مرور مدارس بیشتری تجهیز شده و تا امروز به ۳۳۰ مدرسه در ۶ ناحیه شهر اصفهان رسیده است.

عابدی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت همه این مدارس در شهر اصفهان تکمیل شده، ابراز داشت: احتمالاً برای پذیرش مسافران بیشتر در روزهای پیش رو از نمازخانه‌ها و مدارس اضطراری استفاده شود.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که با توجه به بازگشت بخش زیادی از مسافران در نیمه اول سفرهای نوروزی در همه شهرستان‌ها ظرفیت برای پذیرش مسافران موجود است.