گرگان- دادستان عمومی مرکز گلستان گفت: هر گونه بدحجابی، سگ گردانی و ناهنجاری های اجتماعی بخصوص در النگدره ممنوع است و با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اسپانلو عصر دوشنبه در بازدید از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در النگدره، اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی، از هفته گذشته طرح ارتقا امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در النگدره با همکاری پلیس اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی از این طرح حمایت خواهد کرد، افزود: مسئولان شهری فضایی برای پیاده روی در منطقه الگندره به وجود آوردند که این اقدام پسندیده‌ای است، اما برخی افراد با سگ گردی و ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی موجب نارضایتی مردم شدند.

اسپانلو ادامه داد: به دنبال اعتراض‌های مردمی از هفته گذشته در این خصوص ورود جدی داشته‌ایم و با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان نیز در این خصوص گفت: با اجرای این طرح هرگونه اقدامات خلاف شئونات اسلامی و ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی و سگ گردانی ممنوع است و از سوی پلیس و دستگاه‌های قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

علی تجری اظهار کرد: توصیه می‌شود که از پوشش‌های زننده و نامناسب عرف و همچنین خانم‌ها از کلاه برای حجاب در مکان‌های عمومی استفاده نکنند.