شیخ «محمد حسین» با ابراز نگرانی از افزایش درخواست صهیونیست ها برای تخریب مسجد الاقصی گفت این احتمال بعید نیست و همان هایی که مسجد الاقصی را آتش زدند، ممکن است روزی تخریبش کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، شیخ محمد حسین مفتی قدس اشغالی و فلسطین در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: اظهارات بسیاری از جانب اعضای «کنست» اسرائیل مطرح شده است که به صورت واضح خواهان تخریب مسجد الاقصی و ساختن «هیکل سلیمان» به جای آن هستند.

وی ادامه داد: ما از این افزایش درخواست‌ها برای تخریب مسجد الاقصی نگران هستیم و این احتمال را بعید نمی‌دانیم زیرا همان کسانی که مسجد الاقصی را به آتش کشیدند ممکن است روزی از روزها آن را تخریب کنند.

شیخ محمد حسین تصریح کرد: اما ما به هیچ عنوان تسلیم این رژیم اشغالگر با تمام توطئه‌هایش نخواهیم شد. ما صدها شهید و هزاران زخمی و اسیر از فرزندان ملت فلسطین را تقدیم کرده ایم تا آرمان بزرگ فلسطین با تمام بخش‌هایش و در رأس آن مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی حفظ شود.

این اظهارات در حالی است که برخی از نهادها و سازمان‌های صهیونیستی روز برگزاری مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» را روز آغاز تخریب «قبة الصخره» در مسجد الاقصی خوانده بودند.