بوشهر- دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای ترویج فرهنگ غدیر در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کارگر صبح سه‌شنبه در نشست با رابطان غدیر اظهار داشت: در تاریخ روزی بزرگ‌تر از غدیر نداریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای معرفی غدیر، حضرت علی (ع) استفاده کنیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج آموزه‌های علوی را به عنوان یک اولویت ذکر کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی دارای جامعه هدف بزرگی هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر به تلاش‌های دشمنان برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی اشاره کرد و افزود: دشمنان فکر و اندیشه مردم را نشانه گرفته‌اند و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در این مسیر حرکت می‌کنند.

مسئول بنیاد غدیر شهرستان بوشهر نیز در این نشست از برگزاری مشاعره علوی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: دبیرخانه مشاعره علوی در استان بوشهر راه‌اندازی شده است و کار بزرگی در این زمینه انجام می‌شود.

تیمور یزدان‌شناس بر انجام کار دقیق محتوایی در حوزه غدیر تاکید کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های اطعام علوی، مسابقات کتابخوانی، خطبه غدیر و… از اهمیت فراوانی برخوردار است. باید فضای استان در این ایام غدیری شود.