پیش‌نشست همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی در مجتمع آموزش عالی فقه با حضور ریاست، اعضای هیئت علمی و اساتید مدرسه عالی فقه و اصول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش‌نشست همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی در مجتمع آموزش عالی فقه با حضور ریاست، اعضای هیئت علمی و اساتید مدرسه عالی فقه و اصول برگزار شد.

در این نشست که با حضور ریاست مجتمع آموزش عالی فقه، اعضای هیئت علمی، اساتید و فرهیختگان مدرسه عالی فقه و اصول صورت گرفت، حجت الاسلام تلخابی گفت: از برترین شاخصه‌های یک فرد نسبت به دیگران می‌توان عالم به زمان بودن را اشاره کرد چرا که چنین فردی با درک نیازهای زمان خود می‌تواند نقشه راهی منسجم طراحی و سپس با اطمینان خاطر و آسایش در آن مسیر گام بردارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یکی از برتری‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به دیگران این است که ایشان چندین سال جلوتر از زمان حال فکر و برنامه‌ریزی می‌کنند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام عابدیان، قائم مقام مجتمع گفت: تعطیلات تابستانی طلاب بهترین زمان جهت بازپروری علمی، انتخاب موضوع پژوهش، تحقیق و بروزرسانی اطلاعات است.

معاون پژوهش مجتمع در مورد محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ادامه داد: اساتید موضوعات پایان نامه و رساله‌های دکتری را به این سمت هدایت کنند. شما به عنوان فرماندهان علمی به طلاب نقشه راه بدهید.