کوثر - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۵۰ پروژه در حوزه راهداری اردبیل با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح روکش آسفالت پروژه راه روستایی شویر شهرستان کوثر اظهار کرد: ۵۰ پروژه در حوزه راهداری اردبیل با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کلیم‌الله وثوقی از روکش آسفالت ۵۲ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: ۶ کیلومتر از روکش آسفالت محور اصلی پارس‌آباد-بیله‌سوار با ۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به پروژه روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان مشگین‌شهر افزود: روستای مزرعه خلف و آلوچ با ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۴ و نیم کیلومتر راه روستای گل چشمه با ۷ میلیارد تومان هزینه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعریض و حذف نقاط پرحادثه پیچ قصابه را از دیگر طرح‌های مهم افتتاحی این شهرستان در هفته دولت عنوان کرد و گفت: طول این پروژه ۵۰۰ متر است که برای اتمام آن ۴ میلیارد تومان هزینه شده تا مردم و مسافران با ایمنی بیشتر در مسیر تردد کنند.

وثوقی همچنین به پروژه‌های افتتاحی شهرستان گرمی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: ۲ کیلومتر از آسفالت راه روستایی توسانلو با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار و ۴ کیلومتر از عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور گرمی به انگوت در شهرستان گرمی تقدیم مردم منطقه شد.

وی همچنین از آسفالت ۷۰۸ کیلومتر از محور انجیرلو-بیله سوار با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت ۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و۹۵ هزار متر از راه‌های روستایی شهرستان نیر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده راهداری استان اردبیل در هفته دولت بود.