اردبیل - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: ۳ نفر از مصدومان حادثه آتش‌سوزی «روستای آلنی» مشگین‌شهر که دچار سوختگی شدید شده بودند فوت شدند.

رامین نسیمی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی ۲ روز گذشته «روستای آلنی» مشگین‌شهر ۳ فوتی داشته و مادر خانواده با وضعیت وخیم در بیمارستان امام خمینی اردبیل بستری است.

وی با اشاره به اینکه ۲ نفر مصدوم حادثه توسط امداد هوایی به تبریز اعزام شده بودند، خاطرنشان کرد: عصر پنجشنبه زن همسایه که به کمک خانواده گرفتار در آتش رفته بود به دنبال شدت سوختگی در شهر تبریز جان باخت‌.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: شدت سوختگی دیگر مصدوم اعزامی به تبریز کمتر از فوت شدگان است و مراحل درمان را سپری می‌کند.

نسیمی‌دوست ادامه داد: بقیه مصدومان حادثه آتش‌سوزی در مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) تحت درمان قرار دارند و پدر خانواده نیز بستری است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه‌شنبه مردی با اختلال روحی و روانی و به دنبال اختلافات خانوادگی در روستای آلنی مشگین‌شهر با بستن در منزل مسکونی خود خانواده‌اش را به آتش کشید و سبب فوت ۲ دختر ۹و۵ ساله‌اش شد.

۳ مرد و ۲ زن از همسایه‌ها نیز که به کمک این خانواده گرفتاد در آتش آمده بودند دچار حریق شدند که امروز یکی از مصدومان زن فوت کرد.

حال مادر خانواده وخیم گزارش شده است.