خرم‌آباد- معاون دانشگاه لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت سراهای دانشجویی این دانشگاه گفت: در حال حاضر هیچ کدام از دانشجویان دانشگاه در خوابگاه‌های خودگردان ساکن نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسام‌الدین حجازی امروز دوشنبه در نشست سرپرستان سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت: همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، این است که بودجه فعلی دانشگاه لرستان افزایش یابد.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه نشست‌ها باعث می‌شود بتوانیم با همفکری و هم‌افزایی، مشکلات را رفع کنیم یا کاهش دهیم.

معاون دانشگاه لرستان افزود: وضعیت ایده آل آن است که همه مشکلات سراهای دانشجویی را رفع کنیم؛ اما ما باید محدودیت‌های بودجه‌ای دانشگاه را هم در نظر بگیریم.

حجازی عنوان کرد: یکی از موفقیت‌های کاری این بوده است که توانسته‌ایم برای اولین بار، تعداد ۱۰۰ تخت جدید برای سراهای دانشجویی خریداری کرده و به ظرفیت سراهای دانشجویی افزوده کنیم و الان شاهد هستیم به مرحله‌ای رسیده‌ایم که یک دانشجوی دختر یا پسر دانشگاه لرستان، ساکن سراهای دانشجویی خودگردان نیستند و همگی ساکن سراهای دانشجویی دانشگاه هستند.

وی اظهار داشت: اینگونه موفقیت‌هایی که کسب کرده‌ایم و توانسته‌ایم ظرفیت سراهای دانشجویی را افزایش بدهیم معلول زحمات همه عوامل معاونت دانشجویی از جمله سرپرستان زحمت‌کش سراهای دانشجویی و حمایت‌ها و پیگیری‌های رئیس دانشگاه است.

معاون دانشگاه لرستان بیان داشت: برای اولین بار، سیستم اسکان سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان، به روش اتوماسیون انجام می‌شود که این هم یک موفقیت مهم برای افزایش سطح رضایت دانشجویان است.

حجازی تصریح کرد: این موفقیت‌ها محصول زحمات، تلاش‌ها و کوشش‌های شبانه‌روزی، بوده است.

وی ادامه داد: موتورخانه‌های سراهای دانشجویی به صورت اساسی، بهسازی و بازسازی شدند؛ همچنین سراهای دانشجویی، بهسازی و رنگ‌آمیزی شدند.

معاون دانشگاه لرستان افزود: رسالت سرپرستان سراهای دانشجویی یک رسالت سنگین است؛ زیرا به‌صورت مستقیم، مسئولیت مدیریت و نظارت خانه دوم دانشجویان را که سراهای دانشجویی هستند برعهده دارند.

حجازی، گفت: ما در بخش سرپرستان سراهای دانشجویی، کمبود نیروی کافی داریم که البته تلاش می‌کنیم این مشکل، رفع شود.

وی، بیان کرد: همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان آن است که از ظرفیت‌ها و پتانسیل مجمع نمایندگان استان لرستان هم برای رفع مشکلات به‌ویژه در بخش پیگیری‌ها برای رفع کمبودهای بودجه‌ای، بیش از پیش، استفاده شود.