گرگان- بهزیستی و بنیاد مسکن گلستان با امضا تفاهم نامه متعهد شدند دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان در شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر و روستاها بسازند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزیستی و بنیاد مسکن گلستان شامگاه سه شنبه با امضا تفاهم نامه متعهد شدند دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان در شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر و روستاها بسازند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی این تفاهم نامه به هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله توسط بنیاد مسکن گلستان ساله تامین می‌شود.

سید محسن حسینی با بیان اینکه این پروژه‌ها تا هفته دولت افتتاح خواهد شد، گفت: به افرادی که فاقد زمین هستند، در شهرها و روستاهایی که زمین داریم تخصیصات لازم اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: همه نقشه‌های ساختمانی توسط بنیاد مسکن به صورت کاملاً رایگان تحویل داده شده و نظارت‌ها هم به طور مرتب توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی گلستان هم گفت: به خانواده‌های تک معلول ۱۰۰ میلیون تومان، به خانواده‌های دو معلول شهری ۲۰۰ میلیون تومان و خانواده‌های دو معلول روستایی ۱۵۰ میلیون تومان وام چهار درصد با باز پرداخت ۲۰ ساله وبا سه سال تنفس پرداخت می‌کنیم.

عارف کیایی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم یک جهش تولید در بخش مسکن برای خانواده‌های دارای معلول در استان ایجاد کنیم.