گناوه- بیست و پنجمین انتخابات شوراهای دانش آموزی با مشارکت ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح شنبه در آئینی که به مناسبت برگزاری این انتخابات در دبیرستان پسرانه شهید تیموری این شهرستان با حضور مسئولان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی نمونه‌ای از مردم سالاری دینی در کشور ما و انقلاب اسلامی است و در این انتخابات نیز مردم سالاری، دخالت و اعتماد به شما دانش آموزان نمایان است.

ضرغام مردانی افزود: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند تا از این مشارکت شما در سرنوشت و همراهی با نظام و انقلاب و ولایت جلوگیری کنند و در این زمینه تبلیغات سو در شبکه‌های مختلف زیادی به کار می‌گیرند اما می‌بینیم که در هر کاری از وجود شما استفاده و بهره بره می‌شود و در سرنوشت خود مشارکت دارید.

وی ادامه داد: افرادی که با رأی شما دانش آموزان انتخاب می‌شوند در برنامه‌های آموزشی و پرورشی آموزشگاه‌ها دخالت داده می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر نماینده مجلس دانش آموزی از استان بوشهر هر دو نفر از شهرستان گناوه است و نماینده استان در این مجلس هستند که نشان دهنده اهمیت این انتخابات و مشارکت دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان گناوه با حضور ۱۵ هزار نفر از مجموع جمعیت ۲۰ هزارنفری دانش آموزان در ۱۲۰ آموزشگاه آغاز شده است.

مردانی بیان کرد: از مهمترین اهداف این انتخابات توسعه فعالیت‌های گروهی، تمرین مدیریت، روحیه انتقاد پذیری، مسئولیت پذیری، تقویت خودباوری مشارکت اجتماعی، تبادل تجربیات، تفاهم و همدلی بیشتر در مدرسه و بهبود نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی از طریق مشارکت دانش آموزان است.

برچسب‌ها