پردیس- فرماندار پردیس از افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظفر پورابراهیم صبح یکشنبه در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران از پروژه‌های این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید امروز مشکلات مربوط به حمل و نقل درون و برون شهری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این موارد به صورت مکتوب به سازمان برنامه استان تهران ارسال و به سازمان برنامه و بودجه کشور منتقل شود تا ظرفیت سازی‌هایی برای سنوات آینده داشته باشیم.

وی گفت: در سطوح شهرستانی نیز امروز از دو سالن ورزشی شهرهای بومهن و جاجرود بازدید کرده و مقرر شد مجموعه ورزشی بهار طلاییه و مجموعه ورزشی سعیدآباد جاجرود تأمین اعتبار شده و به مسائل و مشکلات آنها مرتفع و کار در این حوزه آغاز شود.

فرماندار پردیس اضافه کرد: در حوزه مربوط به مسائل ترافیکی نیز چند طرح مطرح شد که مقرر شد کارشناسان فنی و عمرانی مجموعه استانداری با حضور در پردیس این طرح‌ها را برآورد هزینه کنند و در سنوات آینده این طرح‌ها جز پروژه‌های عمرانی سطح استان باشد.

پورابراهیم در خصوص وضعیت آرامستان پردیس نیز گفت: آرامستان موضوعی شهرستانی است که مسائل آن تقریباً مرتفع شده و در حوزه اوقاف و شهرداری کار نهایی شده فقط مجوز محیط زیست و جهاد کشاورزی باقی مانده است و به محض اخذ مجوزها آماده کلنگ‌زنی و آماده‌سازی آرامستان هستیم.

فرماندار پردیس در خصوص وضعیت بیمارستان الغدیر بومهن اذعان کرد: بیمارستان الغدیر با مساعدت‌های سازمان برنامه و بودجه استان که با دستور رئیس جمهور همراه بود با تلاش مجموعه وزارت بهداشت تا پایان آذر ماه به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.