سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.

به گزارش خبرنگار مهر سردار حمید هداوند با اشاره به تشییع شهدای گمنام در تهران در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بیان داشت: شهدا با جانفشانی‌های خود اجازه ندادند که دشمنان به مطامع شوم خود دست پیدا کنند و حتی اجازه ندادن که یک وجب از خاک کشورمان در چنگال دشمن باقی بماند.

وی ادامه داد: یاد و نام و خاطره شهدای گرانقدر مان را همیشه گرامی خواهیم داشت و خود را مدیون رشادت‌های این عزیزان می‌دانیم.

هداوند گفت: بار دیگر شاهد تشییع شهدای گمنامی هستیم که با حضور خود عطر ایثار و مجاهدت را در شهرمان منتشر کردند و با حضور خود به ما یادآوری می‌کنند که چه سرو قامتان و بزرگ مردانی در راه دفاع از حریم و مرز و بوم به خاک افتادند تا ما سربلند باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم در خصوص این مراسم اندیشیده شده است و عوامل پلیس‌های پیشگیری راهنمایی و رانندگی یگان امداد از قبل از مراسم اقدامات لازم را انجام خواهند داد گفت: به طور حتم با حضور پرشور مردم ولایتمدار و قدردان پایتخت فردا شاهد تشییع باشکوه شهدای عزیزمان خواهیم بود.

سردار هداوند با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند بیان داشت دشمن همواره به دنبال تأمین منافع خود بوده و در این مسیر از هیچ ظلم و ستمی دریغ نخواهد کرد و امروز همه تلاش خود را به کار بسته تا با تشویش افکار عمومی و دروغ پردازی و شبهه افکنی نقش‌های خود را عملی سازد.

وی افزود: امروز جهاد تبیین بر همه ما لازم است و هر کدام از ما باید به اندازه توان خود در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشش کنیم.