اردبیل- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت شورای شهر اردبیل گفت: گام‌های بسیار محکم و آینده داری برای درآمد پایدار شهری برداشته شده است.

بهزاد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تلاش‌های چندین ماهه شهرداری و شورای شهر در خصوص درآمد پایدار شهری اشاره کرد و اظهار کرد: گام‌های بسیار محکم و آینده داری برای درآمد پایدار شهری برداشته شده است.

وی با اشاره به بودجه اختصاصی سال ۱۴۰۱ اردبیل گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل ۱,۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که ۵ هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه‌ای دارد و شهرداری و شورا در این زمینه تلاش کرده تا این طرح‌های مشارکتی را تعیین تکلیف کرده و به مرحله اجرا برسانند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت شورای شهر اردبیل بیان کرد: به زودی دفترچه فرصت‌های سرمایه گذاری نیز در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی برای ۵ منطقه شهری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین در دور ششم شورای شهر، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان طرح شاخص مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی در راستای درآمد پایدار شهری در حال انجام است.

وی افزود: مسیر درست آینده این شهر در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت است و اگر با نگاه عالمانه، علمی و فنی و خارج از هرگونه نگاه احساسی به حوزه سرمایه گذاری بنگریم قطعاً آینده این شهر در حوزه درآمد پایدار به ویژه درآمد شهری درخشان خواهد بود.