شهرکرد_شهردار شهرکرد گفت: با توجه به بارش سنگین برف در شهرکرد در راستای برف‌روبی معابر و کوچه‌ها ۴۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در دو منطقه به کار گیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین واحدیان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای برف‌روبی سطح شهر اظهارداشت: ۲۵ دستگاه ماشین آلات در منطقه دو و ۲۰ دستگاه در منطقه یک برای برف‌روبی معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها مشغول به فعالیت شدند.

وی افزود: یک دستگاه بنز نمک‌پاش، ۴ دستگاه خاور کمپرسی، ۳ دستگاه کامیون برف‌روب، ۸ دستگاه لودر ،۳ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه بیل بکهو، ۲ دستگاه تراکتور تیغه برف‌روبی و ۲ دستگاه مینی لودر ازجمله ماشین آلات فعال در منطقه دو بودند که ۱۴ دستگاه از شهرداری، ۳ دستگاه استیجاری، ۲ دستگاه از فضای سبز و مابقی ماشین‌آلات از سپاه، اداره گاز و ستاد بحران بودند.

شهردار شهرکرد بیان کرد: همچنین در منطقه یک یک دستگاه بنز نمک‌پاش، یک دستگاه بنز بازو غلطان، یک دستگاه خاور بازو غلطان، ۳ کامیون برف‌روب، ۶ لودر، ۲ گریدر، ۳ بیل بهکو و ۳ تراکتور برف روب به کار گرفته شد که از این مجموع ۷ دستگاه استیجاری، یک دستگاه از سازمان همیاری‌ها و یک دستگاه ازسپاه استان و مابقی از ماشین‌آلات شهرداری بوده است.

واحدیان با اشاره به برف‌تکانی درختان خاطرنشان کرد: ۱۷۴ نفر از نیروهای خدماتی به منظور نظافت پیاده‌روها و جوی و جداول جهت سهولت در رفت و آمدها و ۶ دستگاه ماشین‌آلات جهت برف تکانی درختان در نواحی ۴ گانه به کار گرفته شد.

وی گفت: در زمان بارش برف در سطح شهر علاوه‌بر نیروهای خدماتی، ۳۰ نفر از پرسنل اداری که عضو ستاد بحران شهرداری هستند نیز به صورتی حضوری در میدان جهت خدمات‌رسانی حضور داشتند.