دماوند- فرماندار دماوند گفت: گلایه شهروندان دماوندی در خصوص مسکن مهر به حق است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ پروژه در موضوعات مختلف فرهنگی، عمرانی، تفریحی و صنعتی در دستور کار این شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امید است با حضور مسئولان استانی و کشوری پروژه‌های دهه فجر شهرستان دماوند افتتاح شوند اظهار داشت: برای پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر حدود ۵۹۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

طاهرخانی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق مسکن مهر افزود: در نقاط تقریباً محروم مسکن مهر خدماتی که باید تعاونی‌های مسکن در زمینه بهسازی و آسفالت ارائه می‌کردند، محقق نشده بود که با پیگیری‌ها و در سفر استاندار و هماهنگی دیگر مسئولان اعتباری برای مسکن مهر مهک و نیز مهرآباد به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد و شهرداری سریعاً بهسازی و آسفالت معابر را آغاز کرد.

وی ادامه داد: گله‌مندی شهروندان مسکن مهر به حق است و بایستی تا امروز این خدمات به این منطقه داده می‌شد اما مقرر است با کمک شورای شهر و شهرداری دماوند در اعتبارات ۱۴۰۲ حتماً اعتبار عمرانی برای مسکن مهر نیز دیده شود تا بتوانیم خدماتی در شأن شهروندان این مناطق ارائه دهیم.