کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اینکه هنر زبان گویای هنرمندان است، گفت: هنر بهترین زبان برای بیان جنایات گروهک منافقین است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در اختتامیه جشنواره فیلم فجر که با حضور جمعی از مسئولان و عوامل فیلم اتاقک گلی در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد، اظهار کرد: هنر می‌تواند در بیان حقایق نقشه بسزایی ایجاد کند و نردبانی برای دستیابی به حقیقت است.

وی افزود: در استان کرمانشاه بزرگان و چهره‌های شاخصی همچون آیت الله نجومی، دکتر محمد کرمانشاهی و فرنگیس حیدرپور حضور دارند و مردم همواره نام آنها را به نیکی یاد می‌کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فیلم اتاقک گلی روایت حمله منافقین به کشور است که در شهر اسلام آبادغرب رقم خورده است و مردم کرمانشاه زخم دیده گروهک منافقین هستند.

صحرایی بیان کرد: امروز با گذشت سال‌ها از جنایات گروهک منافقین این گروه درپی عوض کردن جای شهید و جلاد و تطهیر چهره خود است اما مردم ایران جنایات آنها را از یاد نخواهند برد.

وی با بیان اینکه فیلم اتاقک گلی در شهرستان جوانرود فیلمبرداری شده است، گفت: جوانرود چهره زیبای کرمانشاه است و شهدای بسیاری را در تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: طی ماه گذشته شهرستان جوانرود شاهد ناآرامی‌هایی بود اما دشمنان باید بدانند مردم این دیار به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند و چنین حوادثی نمی‌تواند خدشه‌ای بر وفاداری مردم این شهرستان وارد کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم استاندار کرمانشاه از عوامل فیلم اتاقک گلی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.