قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت؛ قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای خطاب به حسین فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت نوشت: بدین وسیله مأموریت و مسئولیت پیگیری و اقدام کلیه موضوعات مرتبط و ارجاع شده از سوی ستاد تنظیم بازار به جنابعالی واگذار می‌شود.

سیدمهدی نیازی افزود: شایسته است با استفاده از ظرفیت سازمان حمایت، همکاری معاونت‌ها، ادارات استانی و عنداللزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط، نسبت به اجرای مأموریت محوله و پیگیری موضوعات اقدام نمائید.

براساس این نامه؛ مأموریت تنظیم بازار محصولات و کالاهای مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت مطابق با شرح وظایف و ساختار ابلاغی، بر عهده دفاتر رشته فعالیتی و معاونت‌های ذیربط است.

قائم مقام در امور بازرگانی در این نامه تاکید کرد: ضمن ساماندهی مناسبت در سازمان حمایت، برنامه ریزی و هماهنگی لازم صورت پذیرفته و اقدامات مورد نیاز در اسرع وقت انجام شود.

سیدمهدی نیازی در پایان خواستار انعکاس مستمر گزارش اقدامات صورت گرفته و موانع پیشرو برای اجرای مأموریت‌ها و تکالیف محوله شده و برای ایشان آرزوی توفیق کرده است