رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت با حضور شخصیت‌های ۷ کشور امروز در سالن همایش‌های صدا و صدا برگزار شد.

قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین مؤلفه‌های مقاومت و نقش سازنده و اثرگذار این فرهنگ در نجات جهانی کنونی، غیرقابل انکار است.

وی افزود: در چارچوب ایدیولوژی اسلامی نیز، این فرهنگ پاسخگوی نیازهای امروزی هم خواهد بود.

وی گفت: فرهنگ مقاومت به عنوان یک موتور پیشران با جان و دل ملت مسلمان در کشورهای اسلامی تنیده شده است.

قاضی زاده بیان داشت: فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد. این فرهنگ را اگر جمیع ارزش‌ها بدانیم آن وقت به نقش ایثار و شهادت در رستگاری جامعه و اصلاح آن پی خواهیم برد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: خون شهید، خوبی‌ها را ترویج می‌کند و کجروی‌ها را از بین می‌برد و نقش مهمی در ظلم‌ستیزی ایفا می‌کند.ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ امروز در این مراسم مجموعاً ۲۳۰ نفر از خانواده‌های معزز شهدا به همراه مسؤولان رسانه‌ای و مدیران بنیاد شهید و برخی از وزرای رسانه‌ای از ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، فلسطین و لبنان حضور یافته‌اند.