مجموعه تلویزیونی "کلانتر 3" به کارگردانی محسن شاه‌محمدی و بازی ایرج نوذری دو ماه دیگر کلید می‌خورد.

محسن شاه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند تولید سریال "کلانتر 3" گفت: "تاکنون حدود 50 درصد فیلمنامه آماده شده و قصد دارم پس از پایان نگارش دو ماه دیگر تولید آن را شروع کنم."

وی از حضور مجدد ایرج نوذری برای ایفای نقش کلانتر خبر داد و درباره سایر عوامل این مجموعه افزود: "طبق صحبت هایی که با نوذری کرده ام، او تمایل خود را برای حضور مجدد در نقش کلانتر اعلام کرده، ولی سایر عوامل پشت و جلو دوربین در زمان پیش تولید مشخص خواهند شد."

کارگردان دو سری قبلی "کلانتر" با اشاره به اینکه قصد دارد "کلانتر 3" را با نگاهی جدید و جذابتر تولید کند گفت: "سعی می کنیم سری جدید را جذاب و آموزنده تر تولید کنیم. این سری در 26 قسمت و شش اپیزود ساخته خواهد شد. "دخترعمو"، "دوستان"، "اچ آی وی"، "قتل" و "آدم" نام اپیزودهای مجموعه است که احتمال دارد نام آنها در بازنویسی فیلمنامه حذف شود."

شاه محمدی در پاسخ به این سئوال که سوژه هایتان را بر چه اساسی انتخاب می کنید، گفت: "این داستان ها اغلب زائیده ذهن خودم است و مصداق بیرونی ندارد. هدف ما از طرح چنین داستان هایی به نقد کشیدن مسائل اجتماعی است و قصد داریم با طرح آنها نکات آموزنده و عبرت آموزی را به مخاطبان گوشزد کنیم."

این نویسنده و کارگردان در پایان گفت: "امیدوارم نتیجه کار مثبت و مورد رضایت مردم باشد. تمام تلاش ما این است که دچار تکرار و کلیشه نشویم. به همین خاطر احتمال دارد در مرحله بازنویسی فیلمنامه از یک مشاوره بهره ببرم."

مجموعه تلویزیونی "کلانتر 1 و 2" در زمان پخش جزو مجموعه‌های پربیننده شبکه اول سیما بود و شاه محمدی در پی این موفقیت تصمیم به ساخت "کلانتر 3" گرفته است.