شهردار منطقه ۱۸ تهران با بیان اینکه سرانه ورزشی در این منطقه نیم‌ متر است، گفت: به‌ دنبال جبران کمبودهای موجود در حوزه سرانه‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین رویداد امید و افتخار در منطقه ۱۸ شهرداری تهران و با حضور محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

خسروی در این آئین با بسان اینکه یکی از معضلات در این منطقه پایین بودن سرانه ورزشی است گفت: سرانه ورزشی این منطقه نیم متر است و خیلی پایین‌تر از حد استاندارد است که در حال تلاش هستیم و امروز بیش از ۱۴ هزار متر مربع به این سرانه اضافه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه سه مورد از محلات فاقد سرای محله است، اظهار کرد: در حال حاضر سرای محله در این محلات ساخته شده و در فاز دوم تجهیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: زیرگذر سولیران معضل چند ساله شهرک دانش بود که فاز ساخت و ساز آن تمام شد و در مرحله خط‌کشی است و زیرگذر بهار که ۱۳ سال بود که رها شده بود، امروز تکمیل شد و در فاز دوم افتتاح خواهد شد.

خسروی خاطرنشان کرد: در سال جاری یکی از مناطقی بودیم که بیشترین بودجه را داشت و در سال آتی وعده می‌دهیم که پروژه ناتمامی در این منطقه نداشته باشیم.

شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه در خصوص پروژه شهید بروجردی بخش عمده کار انجام شد، اظهار کرد: هیچ مشکل اقتصادی در خصوص این پروژه وجود نداشت. در سنوات گذشته بودجه‌های مناطق شمالی قابل مقایسه با مناطق جنوبی نبود اما در حال حاضر این موضوع برعکس شده و فضا برای خدمت‌رسانی به مردم بهتر شده است.

وی در پایان گفت: به‌دنبال جبران کمبودهای موجود در حوزه سرانه‌ها هستیم.