اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۲۰۵ سیلندر گاز توسط گشت‌های بازرسی سازمان آتش نشانی از چادرهای مسافران خارج شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۳۲۱ چادر در سه کمپ اصفهان برپا شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ مورد در باغ فدک، ۱۴۱ چادر در ورزشگاه ولایت و ۶۰ چادر نیز در دانشکده آب و برق برپا شد.

وی افزود: ۲۰۵ سیلندر گاز توسط گشت‌های بازرسی سازمان آتش نشانی از چادرهای مسافران خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: همچنین در کوه صفه نیز ۱۳۶ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه انجام شده که با فعالیت ۲ اکیپ ثابت و ۲ اکیپ گشتی در نقاط ایستگاه ۲، آبشار و چشمه خاجیک گشت موتوری انجام پذیرفت.

وی افزود: همچنین حدود ۱۸۰ مورد توصیه ایمنی و پیشگیری از رفتارهای خطرناک به مسافران نصف جهان ارائه شد؛ توصیه ما به گردشگران و شهروندان این است که همواره در حواشی رودخانه‌ها و مکان‌های آبی مراقب کودکان و نوجوانان باشند و از شنا کردن در محل‌های غیر ایمن خودداری کنند، همچنین در صورت استفاده از قایق در دریاچه‌های قایقرانی حتماً از جلیقه‌های نجات مناسب استفاده کنند.