رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پر خطر در ایام نوروز به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد سفرهای نوروزی شهر تهران از کلاس‌های آموزشی رانندگان پر خطر بازدید کرد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پرخطر و حادثه سازی که در ایام نوروز اقدام به رانندگی پر خطر و حادثه بویژه سرعت‌های بیش از ۵۰ کیلومتر می‌کنند، ضمن دریافت پیامک از سوی پلیس راهور، می‌بایست در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

وی عنوان کرد: در همین راستا رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد سفرهای نوروزی شهر تهران، ضمن بازدید از این قرارگاه و کلاس آموزشی، ضمن تقدیر و تشکر و عرض خداقوت به کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ، این اقدام را حرکتی شایسته در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی برشمرد.

شریفی گفت: در واقع کار اصلی پلیس پس از برخورد با تخلفات سرعت، در قرارگاه سرعت اتفاق می‌افتد و هر روز و پس از بررسی سامانه‌هایی که در اختیار پلیس راهور قرار دارد، رانندگانی که با سرعت‌های بالای ۵۰ کیلومتر بیش از حد مجاز در سطح شهر تهران تردد می‌کنند را شناسایی و همان روز و چه بسا قبل از اینکه به مقصد برسد پیامکی را برای آن‌ها ارسال می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این کلاس‌ها را به صورت روزانه برگزار می‌کنیم و به رانندگان متخلف عواقب خطرناک اقدامات حادثه ساز و عواقب سرعت و سبقت‌ها را گوشزد و تصاویری از حوادث و اتفاقات سرعت و سبقت برای مراجعه کنندگان پخش می‌شود و برخوردهای شدیدی که به همین علت‌ها روی داده است برای این افراد پخش می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این طرح و شرکت در کلاس‌ها ادامه دارد تا جایی که دیگر رانندگان این تخلف را مرتکب نشوند؛ چرا که این طرح تأثیر بسیار زیادی را در بین رانندگان متخلف داشته است.