دمشق پس از حملات متوالی رژیم صهیونیستی به سوریه به این رژیم به شدت هشدار داد و این حملات را عامل بی ثباتی و کشیده شدن منطقه به سمت درگیری کامل دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، دمشق به شدت به رژیم صهیونیستی و حامیان آن درباره مخاطرات سیاست تجاوزکارانه‌ای که منطقه را به سوی تنش و درگیری سوق می‌دهد به شدت هشدار داد.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی طی چهار روز گذشته حملاتی به مناطقی در دمشق و اطراف آن و حمص و حومه آن انجام داده اند که به شهادت غرنظامیان و زخمی شدن شماری دیگر و وارد آمدن خساراتی منجر شده است.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود تاکید کرد: رژیم اشغالگر نه تنها چتر مصونیت و حمایت بی دریغ حامیان خود را دارد بلکه راه حامیان خود در واشنگتن و پایتخت‌های غربی را در صدور بحران‌ها و فرار از مشکلات داخلی طی می‌کند و به حملات و جنایات خارجی دست می‌زند. این رژیم با نقض آشکار قانون بین المللی و منشور سازمان ملل به دنبال تثبت قانون زوز و قانون جنگل به جای قدرت قانون و ارزش‌های انسانی است.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه بار دیگر به اسرائیل و حامیان آن درباره خطرات این سیاست جنگ افروزانه و تجاوزکارانه که منطقه را به سوی درگیری کامل و مرحله جدیدی از ناامنی و بی ثباتی سوق می‌دهد، هشدار می‌دهد.