همدان_ اخیرا وضعیت بوستان مردم برای خانواده ها نامناسب و غیر قابل تحمل شده است بطوری که مسئولین استانی نیز به فکر ساماندهی اوضاع افتاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، با شروع فصل گرما و آغاز تعطیلات تابستانی برای دانش آموزان و فرهنگیان، اقبال عمومی به بوستان‌ها ومراتع سرسبز بیشتر می‌شود.شهرهمدان بوستان‌های متنوع و سرسبزی را در دل خود جای داده است که روزها و شب‌ها مورد استفاده عموم مردم بخصوص خانواده‌ها قرار می گرد.

یکی از بوستان‌های بزرگ همدان که دارای شهربازی، زمین فوتسال، زمین بازی کودکان و … نیز هست، بوستان مردم است که عده زیادی برای تفرح و فراغت به آنجا می‌روند.اخیراً وضعیت بوستان مردم برای خانواده‌ها نامناسب و غیر قابل تحمل شده است بطوری که مسئولین استانی نیز به فکر ساماندهی اوضاع افتاده‌اند.

اوایل خرداد ماه دادستان طی گفت وگویی اظهار داشت: به منظور ساماندهی بوستان مردم با پلیس هماهنگی‌هایی صورت گرفته شده است. فرماندار همدان نیز اخیراً اذعان داشت: با همکاری نیروی انتظامی با هنجارشکنی‌ها و بی قانونی‌های بوستان مردم هم برخورد داریم و نظارت خود را بیشتر خواهیم کرد تا جایی که مشکل در این بوستان حل شود.

گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد با وجود افزایش نظارت‌ها همچنان معتادان متجاهر و برخی از هنجار شکنان در این بوستان حضور و فعالیت دارند که امید است به زودی اقدامات لازم انجام گیرد.