کرج- فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه ۲ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۸ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح «صاعقه ۲» پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با مشارکت سایر بخش‌های انتظامی طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع ۷۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که ۴۹۷ کیلوگرم آن در عملیات‌های مشترک و در خارج از استان و ۲۶۲ کیلوگرم آن در داخل استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: همچنین در این طرح ۱۹۲ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی از جمع‌آوری ۲۳۵ نفر معتاد متجاهر از سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

سردار هداوند همچنین با اشاره به دستگیری ۹۱ حمل کننده مواد مخدر در اجرای این طرح، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در سطح استان با جدیت ادامه خواهد داشت و برای رسیدن به شرایط مطلوب، این مسیر را با جدیت ادامه خواهیم داد.