بوشهر- به مناسبت دهه امامت و ولایت، مراسم ازدواج دسته جمعی ٢٠ زوج جوان در شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه‌های دهه امامت و ولایت، مراسم ازدواج دسته جمعی ٢٠ زوج جوان در شهرستان عسلویه برگزار شد.

عبدالمجید کمالی رئیس روابط عمومی مخازن سبز عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ١٠٠ میلیون تومان به ٢٠ زوج شهرستان عسلویه اهدا شد.

وی اضافه کرد: مراسم ازدواج دسته‌جمعی زوج‌های شهرستان عسلویه به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر و با الگو گرفتن از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در زمینه ازدواج آسان برای همگان برگزار شد.

کمالی بیان کرد: برگزاری مراسم ازدواج آسان کار بسیار پسندیده و بزرگی است که در این روز مبارک نیز زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

وی افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به منطقه پیرامون و در راستای تشویق جوانان به زندگی و ازدواج ساده مبلغ ١٠٠ میلیون تومان به این ٢٠ زوج از طرف شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه اهدا شد.

کمالی اظهار داشت: مدیرعامل شرکت مخازن سبز همیشه بر انجام کارهای خیرخواهانه تاکید و اصرار دارند و پیش از نیز بارها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با نهادهای حمایتی همکاری داشته‌اند از جمله با دستور وی به ٣٢ زوج شهر نخل تقی مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان اهدا شد.