همزمان با عیدالله الاکبر عید سعید غدیر خم نماهنگ «آئینه خدا» به همت گروه نوجوانان سرود و همخوانی آوای منتظران قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با عیدالله الاکبر عید سعید غدیر خم نماهنگ آئینه خدا به همت گروه نوجوانان سرود و همخوانی آوای منتظران قم رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، حسین اسماعیلی سرپرست گروه سرود و همخوانی آوای منتظران با اعلام این خبر گفت: در لبیک گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثرگذار بودن تولید نغمات دینی و آئینی برای انتقال مفاهیم اسلامی در سطح جامعه و ایجاد روحیه نشاط و تعالی بین آحاد مردم خصوصاً قشر جوان و نوجوان، گروه سرود آوای منتظران قم وابسته به هیأت منتظر المهدی (عج) اقدام به تولید اثری به مناسبت عید سعید غدیر خم کرد.

وی افزود: در تولید این نماهنگ از آهنگسازان، شاعران و گروه‌های هنری برای خلق این اثر مشورت گرفته شد و در نهایت اشعار علی عابدی، تنظیم علی افسری، ضبط توسط محمد جواد مکرمی در استدیو کوثر تهران صورت گرفت و در نهایت تهیه و تنظیم نماهنگ و تصویربرداری نیز توسط گروه رسانه‌ای مهدیار انجام پذیرفت.

اسماعیلی گفت: نماهنگ آئینه خدا به همت هیأت منتظرالمهدی (عج) و صرفاً با کمک‌های مردمی تولید شده است.

سرپرست گروه سرود آوای منتظران در پایان خاطر نشان کرد: نماهنگ آئینه خدا همزمان با ایام عید سعید غدیر خم از طریق رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری و فضای مجازی از جمله رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو قم و سیمای نور رونمایی شد.