شهرکرد_هنرمند پتینه کار چهارمحال و بختیاری گفت: تلفیق فضای زندگی با هنر از دیر باز در ایرانی‌ها وجود داشته و باید در ترویج فضا سازی هنری در خانه‌های ایرانی‌ها بیشتر کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو خاکسار حقانی صبح پنجشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه پتینه در شهرکرد، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه معرفی و ترویج صنایع دستی و محصولات آن به علاقه‌مندان، مشتریان و بازدیدکنندگان است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌ها یک فرصت برای ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان و جذب سرمایه‌گذار برای تولید اثر است.

هنرمند پتینه کار چهارمحال و بختیاری برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و هنری را در ترویج فرهنگ و هنر محلی، حفظ و ارتقا سطح کیفی محصولات و افزایش درآمد تولیدکنندگان بسیار مهم دانست و ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۹۶ اثر پتینه کاری با تکنیک‌های میکروسافت، ورق طلا و خط کاری و برجسته کاری به نمایش دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

خاکسار حقانی پتینه کاری را یک نوع هنر عنوان کرد و گفت: تلفیق فضای زندگی با هنر از دیر باز در ایرانی‌ها وجود داشته و باید در ترویج فضا سازی هنری در خانه‌های ایرانی‌ها بیشتر کوشا باشیم چرا که هنر باعث ایجاد احساس خوشایند و دلنشین برای ساکنین خواهد شد و خلاقیت و سر زندگی را در انسان چند برابر خواهد کرد

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار این نمایشگاه را تا ۲۱ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در هتل جهانگردی شهرکرد واقع در خیابان شریعتی تماشا نمایند.