بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به میزبانی شهر یزد با حضور قصه‌گویانی از ایران و کشورهای دیگر از ۲۷ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی شهر یزد و با حضور قصه‌گویانی از سراسر ایران و کشورهای دیگر از ۲۷ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های مختلف کلاسیک و مدرن، آئینی سنتی، قصه‌گویی با زبان اشاره، قصه‌های ۹۰ ثانیه و قصه‌گویی بین‌المللی برگزار می‌شود.

همچنین چهار بخش جدید با عنوان قصه‌های ویژه سردار سلیمانی، لبخند، کودکان غزه و نیروی انتظامی برای اولین بار در جشنواره اجرا می‌شود.

براساس آمار دبیرخانه جشنواره در این دوره ۱۷ هزار قصه‌گو مشارکت داشتند و داوری بخش بین‌المللی بین کشورهای ترکیه، آفریقای جنوبی، آرژانتین، هند، اسکاتلند، کنیا، انگلیس، مالزی، اگاندا، تانزانیا، لسوتو، لبنان و فرانسه انجام خواهد شد.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها