سرپرست نایب رییسی بانوان در خصوص بررسی وضعیت تیم‌های فعال در فوتبال، فوتسال بانوان و داوران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه سرپرست نایب رئیسی به منظور بررسی وضعیت تیم‌های فعال در فوتبال و فوتسال بانوان نشستی را تشکیل دادند.

مریم منظمی، رئیس کمیته بانوان درباره این جلسه گفت: این نشست به منظور بررسی برنامه‌های لیگ، مسابقات انجام شده، آخرین وضعیت تیم‌های حاضر در رقابتهای لیگ فوتبال و فوتسال بانوان تشکیل شد که هر یک از مسئولین بخش مربوطه گزارش کاملی از نحوه حضور تیم‌ها، مشکلات و موارد مختلفی که در امر برگزاری رقابت‌ها وجود دارد، ارائه کردند.

وی گفت: یکی از مهمترین نکاتی که در لیگ فوتبال و فوتسال بانوان وجود دارد، بحث تیم داری باشگاه‌های لیگ برتری است. در لیگ برتر فوتبال فقط سه تیم ملوان، سپاهان و پیکان حضور دارند که تیم‌های بانوان آن نیز فعال هستند. امیدوار هستم که دیگر باشگاه‌ها نیز در امر تیم‌داری بانوان فعال‌تر شوند.

سرپرست نایب رییس بانوان گفت: در بخش فعالیت‌های تیم‌های فوتبال و فوتسال در استان تهران نیز نماینده هیأت تهران حضور داشت و گزارشی را ارائه کرد. باید راهکاری برای روند رو به رشد و موفقیت بیش از پیش بانوان در رشته‌های فوق پیدا کنیم. همچنین گزارشی را درباره روند وضعیت داوری نیز ارائه شد.